Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Γεια σας κορίτσια..!!!!
  Αυτο ειναι το πρώτο μου Post και ειμαι ιδιαίτερα χαρούμενη αλλα και αγχωμένη καθώς εχω μεγάλη αγωνία για να δώ αν θα έχει ανταπόκριση το blog μου σε εσας καθως και αν συμβαδίζουν τα γούστα μας. Και ήρθε η ώρα να σας συστηθώωω!!!

  Με λένε Έφη ειμαι 22 ετών και ζώ στην Αθήνα τους τελευταίους μήνες, ενώ ειμαι απο την Θεσσαλονίκη. Παρακολουθώ τα βιντεάκια και τα διάφορα post απο άλλες κοπέλες και μου άρεσε η επικοινωνία  και οι απόψεις που αντάλασσαν με τις αναγνώστριες τους και έτσι να μαι και εγώώωώ...!!!

  Τα post θα έχουν να κάνουν με ότι αφορά την γυναίκα και τις ανάγκες που αντιμετωπίζει καθημερινά, την ομορφιά,το στύλ, διάφορα diy κτλ. 

  Ελπίζω να σας αρέσει και να βρείτε ενδιαφέρουσες τις αναρτήσεις μου, οποιαδήποτε απορία, άποψη, γνώμη κτλ ειναι ευπρόσδεκτες... Λοιπόν, καλωσήρθατε και απολαύστε το...!!!!!!

                                                               Έφη 
                                                               xoxo 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου