Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Αγαπημένα Οκτωβρίου...!!!!

Γειά σας κορίτσια,
  να 'μαι πάλι με ενα post που θα σας δείξω μερικά απο τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον μήνα Οκτώβριο. Είναι 2 προϊόντα καθαρισμού και  4 καλλυντικά με τα οποία εκανα το μακιγιάζ μου αυτόν τον μηνα. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...!!!


                                             1. Purifying foaming gel for oily sensitive skin LA ROCHE-POSAY
       Πρόκειται για ενα αφρώδες gel που καθαρίζει και εξυγιαίνει τη λιπαρή επιδερμίδα,δεν περιέχει σαπούνι και ενδείκνυται για επιδερμίδα λιπαρή και με ατέλεις όπως ακριβώς και η δική μου. Απομακρύνει το περιττό σμύγμα και κρατά την επιδερμίδα καθαρή και απαλή. Για εμένα το καλύτερο καθαριστικό ever!!!! Η ποσότητά του ειναι μεγάλη (200ml) και χρειάζεται μόνο μια μικρή ποσότητα για να καθαρίσω όλο το πρόσωπο και κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται, κρατά την επιδερμίδα μου απαλή και καθαρή. Την χρησιμοποιώ πρώι και βράδυ και την συνδιάζω με την κρέμα που θα σας δείξω παρακάτωωω....!!!! H τιμή του είναι περίπου στα 8,5 ευρώ.
                                     
                                               2. Renovating care foi oily skin anti-relapse LA ROCHE-POSAY
     Λοιπόν αυτή ειναι η κρεμούλα, απο την σειρά effaclar η κρέμα Κ. Απο τις καλύτερες ενυδατικές προσώπου που έχω δοκιμάσει, απο την μέρα που άρχισα να την χρησιμοποιώ παρατήρησα το δέρμα μου πιο λείο και πιο ενυδατωμένο, την χρησιμοποιώ και αυτή πρωί και βράδυ μετά το καθαρισμό.Την έχω αγοράσει ήδη 3 φορές και σίγουρα θα συνεχίσω να την αγοράζω...!!! Η τιμή της είναι περίπου στα 12 ευρώ, είναι 30 ml αλλα όπως και με το καθαριστικό της ίδιας σειράς, με μια μικρή ποσότητα καλύπτω όλο το πρόσωπο και ετοιμή...!!!!!Επίσης είναι και πολύ καλό σαν βάση μακιγιάζ..!!!! ;)

                                                                        3.Pomegranate foundation KORRE 
 Γενικά λατρεύω τα προϊόντα του korre, και είναι φαν αυτού του foundation. Προσφέρει μέτρια κάλυψη, ότι πρέπει για κάθε μέρα και για βράδια που δεν θέλω κατι βαρύ στο πρόσωπο μου. Είναι για λιπαρές επιδερμίδες και το τελείωμα του είναι ματ, διαρκεί για αρκετές ώρες στο πρόσωπο μου, ακόμα και χωρίς πούδρα.Έχει δείκτη προστασίας 15, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό για ένα make up ακόμα και τις φθινοπωρινές ημέρες.  Η τιμή του είναι περίπου στα 13-14 ευρώ.

                                                                                    4. blusher by H&M
    Εκεί που χάζευα στα h&m ενα απόγευμα τσουυυυυπ πέφτω πάνω στο σταντ με τα καλλυντικά, η αλήθεια είναι πως χρειαζόμουν ένα ρουζ σε ψυχρή απόχρωση καθώς είχα ξεμείνει με όλα τα καλοκαιρινά (κοραλιά, ροζουλιά και ολα τα σε -λια) . Η τιμή του με δελέασε καθώς, αν θυμάμαι καλά είχε γύρω στα 3 ευρώ (μπορεί και λιγότερο) και έτσι το αγόρασα στην απόχρωση 15. bronze. Η απόδοση του είναι πολύ καλή αλλά δεν μένει στην επιδερμίδα μου για οσο το χρειαζομαι και έτσι πρεπει να το ανανεώνω ανα 2-3 ωρίτσες. Η ποσότητα του είναι ικανοποιητική και για τα χρήματα του σουπερ!!!!!!
                                           
                                                                                5. Violetta lipstick MAC


Αγαπώ κραγιόν απο την MAC, βλέπω το σταντ των κραγιόν και μπορώ να κάθομαι να το κοιτάζω για ώρες. Το συγκεκριμένο είναι απο τα αγαπημένα μου (καθώς μου το έκανε δώρο ο αρραβωνιαστικός μου ;) ) ειναι απο την σειρά pro και έχει τελείωμα amplified, φοβερή απόδοση στοχρώμα, όπως το βλέπετε έτσι βγαίνει και στα χείλη. Η μυρωδιά του είναι η κλασσική μυρωδιά της Mac, εμένα μου θυμίζει βανίλια..!! Η τιμή του είναι στα 18 ευρώ αλλά τα περισσότερα προϊόντα της Mac τα έχω αγοράσει σε περιόδους που έχουν την έκπτωση 25% και έτσι βγήκε στα 13 ευρώ!Το χρησιμοποιώ με το μολυβάκι και κρατάει για παντα!!!

6. Charmed i'm sure MAC


Απο την συλλογή που βγήκε πρόσφατα απο την Mac Μerilyn Monroe αυτο το βαθύ κόκκινο, το τελείωμα του είναι matte αλλα δεν μου ξεραίνει τα χείλη και η απόδοση του είναι καταπληκτική. Επίσης το χρησιμοποιώ μαζί με το μολυβάκι και πρέπει να το τρίψω πολύ πολύ καλα για να βγεί. Απο την συλλογή αυτή είναι το αγαπημένο μου.Η τιμή του είναι στα 20 ευρώ, καθώς ανήκει στην συλλογή limited edition!Αγαπώώώώ αυτο το κραγιον..!!!!


Αυτα ήταν κορίτσια τα αγαπημένα του μήνα Οκτωβρίου, γενικά απο οτι θα καταλάβατε στο μακιγιάζ τονίζω πιο πολύ τα χείλη μου. 
Ελπίζω να σας άρεσε και να βρήκατε ενδιαφέρον το ποστ.
Θα τα ξαναπουμεεε..!!!
Έφη 
xoxo
                                                           
                                                        



                                           

3 σχόλια:

  1. Ta proionta ths La Roche Posay poy edeikses ta eixa parei otan hrtha ellada to kalokairi kai ta latrepsa, dustuxws edw den ta vriskw, alla sigoura einai kati pou tha ksanagorasw otan erthw. Poly kala!!!!!FIlakia polla!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όντως είναι καταπληκτικά, και το καλο ειναι οτι διαρκουν πολυ καιρο, εμενα μου πανε σχεδον 2 μηνες..!!! Φιλακια πολλα!!!

      Διαγραφή
  2. Ta proionta korre einai teleia kai panw apo ola ellinika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή