Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Athens metro mall + Haul

Γεια σας κορίτσια,
 στην Αθήνα ο καιρός δεν  λέει να χαλάσει, έχει έναν υπέροχο ήλιο που δύσκολα σου επιτρέπει να κάθεσαι μέσα στο σπίτι, έτσι αποφασίσαμε να πάμε μια βόλτα στο εμπορικό κέντρο Athens metro mall.
 Πήγαινα πρώτη φορά και εντυπωσιάστηκα, πρόκειται για ένα αρκετά μεγάλο κέντρο 5 ορόφων και ο χριστουγεννιάτικος στολισμός ήταν υπέροχος. Έχει πάρα πολλά μαγαζιά κυρίως για ρούχα αλλά και κάποια καταστήματα με μακιγιάζ π.χ Inglot, gallery d' beaute κτλ, στο ισόγειο και στο roof garden υπάρχουν καφετέριες και εστιατόρια που για αυτά... θα μιλήσουμε αργότερα..!!
 Ήθελα να αγοράσω κάποια pigments για διάφορα χριστουγεννιάτικα μακιγιάζ που έχω κατά νου και έτσι μπήκα μέσα στην Inglot, νομίζοντας ότι είναι κάποια εταιρεία τύπου ΝΥΧ, οικονομική δηλαδή αλλά ξεγελάστηκα!!! Ένα pigment πολύ μικρής ποσότητας κόστιζε 15 ευρώ!!, τα κραγιόν γύρω στα 11-12 κτλ!! έφυγα τροχάδην!! Δίπλα είναι το Gallery d' beaute,το οποίο είχε συμπαθητικές εκπτώσεις σε κάποιες κολόνιες (ότι πρέπει για χριστουγεννιάτικα δωράκια) αλλά δεν είχε το pigment που έψαχνα και μετά βίας προσπαθούσε μια πωλήτρια να μου πουλήσει μια σκιά άσπρη (ps εγώ έψαχνα κάποιο pigment με χρώμα ). Απογοητευμένη λοιπόν, μπαίνω και στην τελευταία μου ελπίδα ένα μαγαζί Claire's, μια αγγλική εταιρία η οποία ειναι τύπου accesories σε πιο λογικές τιμές όμως και ψάχνοντας εδώ και εκεί βρήκα αυτό που ήθελα !!! δεν είναι ακριβώς pigment αλλά μια παλέτα σκιών με πολύ πολύ glitter !!! To μαγαζί πολύ περιποιημένο και καθαρό αλλά προσέξτε αυτό που θα διαλέξετε να είναι καλά σφραγισμένο γιατί κάποιες συσκευασίες ήταν ανοιχτές και χρησιμοποιημένες.

 Η απόδοση είναι αρκετά καλή και από μία δοκιμή που τα έκανα μέσα στο σπίτι, η διάρκεια τους είναι πολύ πολύ καλή.




Μετά πέρασα και μια βόλτα από τα αγαπημένα The body shop και πήρα το λαδάκι tea tree oil που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.



To λάδι αυτό έχει αντισηπτικές ιδιότητες και βοηθάει στα προβλήματα ακμής, σε τραυματισμούς και εκδορές του δέρματος, μπορούμε να βάλουμε και μερικές σταγόνες σε μια λεκάνη με νερό και να βουτήξουμε μέσα τα πόδια μας, κάνοντας ένα θεραπευτικό και αντιμυκητιακό ποδόλουτρο. Το πρόσωπο μου αυτή την περίοδο αποφάσισε να βγάλει κάποια σπυράκια στα μάγουλα και αφού ήμουν σε ένα κατάστημα Body shop είπα να το αγοράσω. Το χρησιμοποίησα χθες το βράδυ και είχα πολύ καλά αποτελέσματα. Κάποια πιο έντονα σπυράκια απλά τα καταπράυνε ενώ κάποια σημάδια που έχω σχεδόν εξαφανίστηκαν, και αυτό με την πρώτη χρήση μόνο!!! Η τιμή του είναι στα 6 ευρώ και για όλο το πρόσωπο χρησιμοποίησα 3 σταγόνες τις οποίες τις άπλωσα με το δάχτυλο στις περιοχές με τα σπυράκια.Το συστήνω ανεπιφύλαχτα..!!!

 Τέλος, στο roof garden του κτιρίου υπάρχουν καφετέριες και εστιατόρια, εμείς καθίσαμε στο La pasteria. Αλυσίδα καταστημάτων που σερβίρει ιταλικά πιάτα, μακαρόνια με ότι σάλτσα μπορεί να φανταστεί κανείς και pizza, έχει υπέροχες σαλάτες και γλυκά. Αν και ακριβό μαγαζί έχουν μενού των 12, 15 και 18 ευρώ και στα τρία αυτά μενού προσφέρετε πρώτο πιάτο μια σαλάτα της επιλογής μας, δεύτερο και κυρίως μακαρόνια ή pizza και το γλυκό, η επιλογές αλλάζουν ανάλογα με το μενού, στο μενού των 18 ευρώ υπάρχουν σαφώς περισσότερες επιλογές. Εμείς πήραμε αυτό των 12 και το καταευχαριστηθήκαμε. !!!

  Αξίζει για μια βόλτα, ειδικά τώρα που το περιβάλλον έβαλε τα χριστουγεννιάτικα του!!!


 Αυτά από εμένα
  Φιλάκια πολλά
   Έφη




Αν σας άρεσε το post μπορείτε να γίνετε μέλη
στο blog μου πατώντας το κουμπάκι πάνω δεξιά







10 σχόλια:

  1. Είναι σχεδόν δίπλα στο σπίτι μου αυτό το mall μάλλον πρέπει να το επισκεφτώ σύντομα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω ειμαι πολυ κοντα και οταν ηθελα να παω σε εμπορικό έτρεχα απο δω και απο κει!!! Τωρα που το ανακάλυψα θα πηγαίνω εκει!!
      φιλακιαα

      Διαγραφή
  2. Το tea tree το χρησιμοοποιώ εδώ και χρόνια. Δεν έχω πρόβλημα ακμής, αλλα σπυράκια απο δω και απο κει μία στο τόσο, και κάνει την δουλειά του άψογα το συγκεκριμένο!
    Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα το λαδάκι αυτό βλέπω έχει πολλούς οπαδούς!!χιχι!!
      Οντως κανει την δουλεια του αψογα,θα συμφωνήσω!!
      Φιλακιααα

      Διαγραφή
  3. Τελεια η βολτίτσα σου και πολυ επικοδομητική! Το λαδάκι πρόσφατα το δοκίμασα και εγω απο δείγμα και εχω μείνει πολύ ευχαριστημένη, θα το αγοράσω μόλις τελειωσει το δείγμα μου! Με γειά λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου! Ανυπομονώ να δω τα αποτελέσματα μετά απο μέρες χρήσεις!!!
      Φιλάκιααα!!!

      Διαγραφή
  4. πολυ ωραια αναρτηση!
    Εμενα αν και ειναι μακρια απο το σπιτι, ειναι απο τα αγαπημενα μου malls!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! :)
      Και εμένα μπήκε στη λίστα με τα αγαπημένα μου μέρη!!
      φιλακιααα

      Διαγραφή
  5. τέλεια tips!!!! και η βόλτα αξιοζήλευτη! Καλά, εγώ δεν αλλάζω το THE BODY SHOP, έχει καταπληκτικά προϊόντα!! Θα δεις απίστευτα αποτελέσματα μετά από μερικές μέρες χρήσης! Με γεια σου λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ, μα έκανε δουλειά απο την πρωτη μέρα και εντυπωσιάστηκα!!!!
      Ευχαριστώ πολύ!! Φιλιααα

      Διαγραφή