Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

mani of the day 5.01.2012

Γεια σας κορίτσια,

   σήμερα παίζουμε σε χρυσές αποχρώσεις και δεν υπάρχει καλύτερο βερνίκι για αυτό το χρώμα από αυτό της essence από την σειρά twilight saga. Η αλήθεια είναι ότι νόμιζα πως θα είναι υπερβολικό να βάψω όλα τα νύχια χρυσά αλλά το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ.




Το αποτέλεσμα είναι αυτό!!!! Το βερνίκι είναι το A piece of love και το αγόρασα απο τα Hondos center στην τιμή των 2,49. Κραταει αρκετό καιρό, προσωπικά εμένα 1 εβδομάδα. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι το τεράστιο πινελάκι του!!!


   Αυτά από εμένα
      Φιλάκια πολλά
        Έφη

Αν σας άρεσε το post μπορείτε να γίνετε μέλη
 στο blog μου πατώντας το κουμπάκι πάνω δεξιά ;)

2 σχόλια:

  1. Υπέροχο και πολυ ξεχωριστό. Δεν μου φαίνεται καθολου υπερβολικό μιας και πρόσφατα το ειδα και...live! Θα το αγόραζα άνετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή