Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Outfit of the day 24/02/2013

Γεια σας κορίτσια,

ο καιρός εδώ στην Αθήνα έχει φτιάξει, ο ήλιος είναι υπέροχος και μας βάζει ήδη σε μια ανοιξιάτικη διάθεση, που σε λίγες μέρες ούτως η άλλως θα έχουμε. Έτσι και εγώ δεν κρατήθηκα και έβαλα τα αγαπημένα ανοιξιάτικα ρούχα μου, για να φύγουμε λίγο από την μουντίλα του χειμώνα. Η μέρα μου απλή και κλασσική Κυριακή, ένα καφεδάκι έξω, βόλτα στο κέντρο  και μετά στο σπίτι, οπότε προτίμησα κάτι απλό, άνετο και καθημερινό.!!



Boyfriend jean BSB (79,70)

Τα boyfriend jeans, λοιπόν, που για μεγάλη μου χαρά παραμένουν στη μόδα και αυτή την άνοιξη, είναι το τέλειο παντελόνι για κάθε γυναίκα που κουράστηκε να ξαπλώνει στο κρεβάτι για να ανεβάσει το φερμουάρ του skinny jean της. Επίσης, είναι το must have item για όλες εκείνες που αναζητούν κάτι απλό και εύκολο και χαλαρό για τη καθημερινότητα τους.
Αγαπώ αυτό το τζινάκι μου!!! <3


Ασύμμετρη μπλούζα BSB (25,00)

Από τις αγαπημένες μου ανοιξιάτικες μπλούζες, για αυτό τον λόγο την έχω και σε κίτρινη!!! Έντονη ασυμμετρία στο πίσω μέρος και (φυσικά) ο ένας ώμος απ' έξω!! Το συνδυάζω με το παραπάνω τζινάκι για να γίνει το όλο σύνολο πιο θηλυκό!!


 Superga blue (τιμή. έλα ντε!!)

Συμπληρώνοντας το σύνολο επέλεξα αυτά τα superga σε μπλε χρώμα! (ευχαριστώ την αδελφούλα μου για αυτήν της τη χορηγία!!!)

Αυτό το σύνολο επέλεξα εγώ για την  Κυριακή, ήθελα κάτι άνετο, απλό και μοντέρνο!!Αυτό είναι γενικά το στυλ μου και καμιά φορά να σας πω την αλήθεια σε μερικά καταστήματα, κρυφοκοιτάζω στα αντρικά μήπως βρω κανένα σούπερ μπλουζάκι και το μεταποιήσω σε γυναικείο ;)

Αυτά από εμένα
Φιλάκια πολλά
Έφη


Αν σας άρεσε το post, μπορείτε
 να γίνετε μέλος στο blog μου 
πατώντας το κουμπάκι πάνω δεξιά ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου