Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Αγαπημένα Φεβρουαρίου

Γεια σας κορίτσια,

ένας μήνας φεύγει, τα αγαπημένα έρχονται, σαν το Johnie Walker ένα πράγμα!!!
Αυτά είναι, κούκλες μου, τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον μήνα Φεβρουάριο και σίγουρα θα συνεχίσω να τα χρησιμοποιώ και τον Μάρτιο.


1.Loreal απαλό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών

Το πρώτο και καλύτερο αγαπημένο του μήνα είναι αυτό εδώ το ντεμακιγιάζ της Loreal. Πρόκειται για ξεβαφτικό ματιών και χειλιών που απομακρύνει αδιάβροχο και μεγάλης διάρκειας μακιγιάζ. Παλιότερα έβαζα μάσκαρα και αυτομάτως ανησυχούσα για το πως θα την βγάλω όταν επιστρέψω στο σπίτι. Έπειτα από αυτή την αγορά δεν ανησυχώ καθόλου. Βγάζει ακόμα και την αδιάβροχη μάσκαρα με ένα μόνο πέρασμα και αφήνει τα χείλη απαλά και καθαρά.Είναι διαφασικό προϊόν και πριν από την χρήση χρειάζεται να ανακινήσουμε μέχρι να γίνει το χρώμα ομοιόμορφο.  Την αγόρασα από σούπερ μάρκετ γύρω στα 4 ευρώ (αν δεν κάνω λάθος). Θα το ξανά αγοράσω σίγουρα.


2.Gliss hair repair καθημερινό ελιξίριο 

Συνεχίζουμε με αυτό εδώ το ελιξίριο της Schwarzkopf. Τα μαλλιά μου είναι βαμμένα ombre και όσο να ναι χρειάζονται την περιποίησή τους, ειδικά στις άκρες που είναι πιο ταλαιπωρημένες. Με αυτό εδώ το προϊόν έχω βρει την υγειά μου.Τρία μόνο ψεκάσματα στο χέρι αρκούν για όλα τα μαλλιά. Θρέφει και εξευγενίζει τα μαλλιά, δεν αφήνει κατάλοιπα και το χρησιμοποιούμε από την μέση του μήκους των μαλλιών μέχρι τις άκρες.  Το χρησιμοποιώ καθημερινά σε βρεγμένα ή στεγνά μαλλιά. 


3 .Essence kiss care love lipbalm


Έχω μανία με τα χείλη μου. Φοράω κραγιόν σε καθημερινή βάση για αυτό το λόγο τα χείλη μου πρέπει να είναι λεία και ενυδατωμένα. Περνώντας από το stand της essence στο Hondos center είδα αυτά τα lip balm. Με δελέασε η τιμή τους αλλά και η υπέροχη μυρωδιά τους. Ενυδατώνει τα χείλη πολύ ωραία και εκτός αυτού οι συσκευασίες είναι πολύ γλυκιές. Αγόρασα και τα τέσσερα και έβαλα από ένα σε κάθε τσάντα και μπουφάν που έχω. Τα λατρεύω.!!


4. Matte BB cream από την Garnier
 

Επηρεασμένη  από κάποια review στο youtube πήγα αρχικά και αγόρασα την πρώτη bb cream. Δεν με βόλεψε καθόλου παρά το ότι μερικές κοπέλες με ίδιο τύπο δέρματος με τον δικό μου την παρουσίαζαν σούπερ wow και η καλύτερη που έχουν δοκιμάσει στην ζωή τους. Καταρχήν απόρησα με το πόσα ψέματα μπορούν να πούν κάποιες κοπέλες  για να έχουν κάποια δωρεάν προϊόντα και έπειτα στεναχωρήθηκα για τα 10 ευρώ που έδωσα. Προοληπτικη πάντα, και αφού πέταξα την πρώτη BB cream πήγα στα Hondos και δοκίμασα την καινούρια με το Matte αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε, ενυδατική υφή, τέλειο χρώμα που ταιριάζει άψογα με την επιδερμίδα μου και τόσο καλυπτικό που δεν χρειάζεται να φοράω make up σε καθημερινή βάση!Την έχω αγοράσει ήδη 2 φορές και φυσικά θα συνεχίζω να την αγοράζω.


5.Garnier BB cream miracle skin perfector


Πριν λίγο καιρό έμαθα ότι κυκλοφόρησε το κονσίλερ από την σειρά της BB cream. Μου κίνησε την περιέργεια και έτσι πήγα στο Hondos και το αγόρασα. Η τιμή του είναι 13 ευρώ (νομίζω) και η απόχρωση μου η Light. Ανοίγοντας την, σαν πρώτη εντύπωση μου έκανε ότι είναι πολύ μικρή ποσότητα. Βάζοντάς τη κάτω από τα μάτια η αίσθηση που δίνει η μπάλα είναι πάάάρα πολύ ενυδατικό και ανακουφιστικό. Η κάλυψή του είναι μέτρια και την χρησιμοποιώ και αυτή σε καθημερινή βάση πάνω από την bb cream μου.Θα την ξανά αγοράσω σίγουρα. 

6. Essence lipstick all about cupcake νούμερο 53


 Το κραγιόν αυτό έχει γίνει η εμμονή μου εδώ και μερικούς μήνες. Με εντυπωσίασε και πάλι η super duper τιμή του και η απόχρωσή του. Πρόκειται για αυτό το ροζάκι με λίγη λάμψη κατάλληλο για πρωινές ώρες αλλά και για smokey μακιγιάζ. 

7. Mac eye browns crayon (spiked)

Last but not least. Το προϊόν που συμπληρώνει όλα τα μακιγιάζ μου. Ενώ θεωρούσα το μολυβάκι φρυδιών κάτι περιττό από τότε που αγόρασα αυτό το μολυβάκι δεν βγαίνω από το σπίτι χωρίς αυτό.
Γεμίζει τα φρύδια και δίνει το κατάλληλο σχήμα. Ειδικά αφού φέτος είναι στην μόδα τα έντονα φρύδια ένα παρόμοιο μολυβάκι πρέπει να υπάρχει σε κάθε νεσεσέρ.



Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα κορίτσια μου. 
Εσείς έχετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα; 
Περιμένω να μου πείτε στα σχόλια αλλά και να μου προτίνεται κάποιο δικό σας αγαπημένο.

Φιλάκια πολλά
Έφη





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου