Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Diorshow mascara, new love in the town!

Γεια σας κορίτσια,

σήμερα θα σας μιλήσω για την αγαπημένη μου μάσκαρα EVER!! 
Γενικά οι βλεφαρίδες μου είναι μεγάλες αλλά αυτό που ζητούσα από μια μάσκαρα είναι ο όγκος. Η κοπέλα από το stand του Dior ορκιζόταν ότι αυτή η μάσκαρα είναι αυτό που θέλω, το θεώρησα λίγο υπερβολικό αλλά μόλις την άνοιξα και είδα το βουρτσάκι της, πείστικα, έρωτας με την πρώτη ματιά. !!!!


Δίνει πολύ ωραίο και φυσικό όγκο στις βλεφαρίδες και ένα υπέροχο μαύρο χρώμα.
Ιδανικό για πρωινά αλλά και για βραδινά μακιγιάζ. Η διάρκεια του φανταστική. Την αγόρασα 22 ευρώ από Duty Free και μάλλον από εκεί θα την αγοράζω εκτός αν βρω κάποια έκπτωση σε καταστήματα της αγοράς!

Γενικά, όταν βρίσκω κάτι που να μου αρέσει δεν το αλλάζω και έτσι προβλέπω αυτή τη μάσκαρα να βρίσκεται στο νεσεσέρ μου για πολλά χρόνια ακόμα.


Βγαίνει και σε μπλε χρώμα, εξίσου εντυπωσιακό!

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;
Αυτά από εμένα

Φιλάκια πολλά
Έφη

6 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία! Για την καινούρια της maybeline τι γνωμη εχεις? Φαινεται καλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου άρεσε πολύ!όχι ότι την δοκίμασα αλλά στις βλεφαρίδες της κοπέλας που την είδα όταν πήγα να την αγοράσω δεν μου άρεσε καθόλου. Είναι και το τι ψάχνει κανείς από μια μάσκαρα!!!
      σε φιλώ

      Διαγραφή
  2. εννοείται πως είναι η δεύτερη αγαπημένη μου,γιατί η πρω΄τη είναι η blackout της dior!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. molis anakalupsa to blog sou kai m'aresei polu!!!!!
    den tin exw dokimasei alla einai apo tis epomenes pou tha agorasw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσει!!!
      Καλως ηρθες στην παρεα μας!!!!

      Διαγραφή