Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Outfit of the day 10/3/2013

Γεια σας κορίτσια,

ένα ακόμη outfit of the day για να δείτε και εσείς τι φόρεσα την Κυριακή 10/2/2013. Ο καιρός πάει να γίνει ανοιξιάτικος, ο ήλιος ψηλά στον ουρανό αλλά το κρύο καλά κρατεί.

Λοιπόν, οι επιλογές μου για σήμερα είναι οι εξής:














Σας έχω πει πως όταν πηγαίνω σε κάποιο κατάστημα, σίγουρα θα δω και στο αντρικό τμήμα. Έτσι έγινε και με αυτή την μπλούζα. Μόλις την είδα στο Bershka αμέσως την φαντάστηκα με αρκετούς συνδυασμούς ρούχων και έτσι την αγόρασα. Military look, φαρδιά μπλούζα με τον αριστερό ώμο έξω...!! όχι πείτε μου, είναι αυτή η μπλούζα αντρική;;;  (Bershka 12,99Ε)




Βεβαίως μια τέτοια φαρδιά μπλούζα από κάτω θέλει κάτι πιο θηλυκό. Έτσι προτίμησα αυτό το βελουτέ κολάν. (Pink woman 9,99)


Και επειδή ακόμα το κρύο καλά κρατεί, αυτές οι μπότες είναι ότι πρέπει, άνετες και ζεστές. Τις χρησιμοποιούσα καθημερινά τον χειμώνα και είναι οι αγαπημένες μου.(Replay 79,90)


Πως σας φαίνεται; έχετε παρόμοια μανία με τις αντρικές μπλούζες;
Αυτά από εμένα
Φιλάκια πολλά
Έφη






6 σχόλια:

  1. Τέλειο το outfit! Ομολογώ ότι έως τώρα έψαχνα στα αντρικό μόνο οταν ηθελα καποιο hoodie και η μπλούζα που βρήκες θησαυρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώώώώ!!! στα αντρικά τμήματα κρύβονται εκπλήξειιιιις!!!

      Διαγραφή
  2. μου αρέσει πολύ το στρατιωτικό λουκ!καλά η μπλούζα ούτε που το καταλαβαίνεις πως είναι αντρική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή